Sunday, October 3, 2010

The Curve-Ara Damansara-Sunway Pyramid

Hari ni hari ahad...
Selalunya kalau hari ahad ni aku dok rumah ja...
Tapi hari ni awal-awal pagi dah keluar rumah...
Mula-mula pi The Curve...
Sampai terlebih awal, kononya nak tengok Mawi main takraw...
Tapi dia tak mai-mai pon...
Yang ada Abg Kassim Raja Lawak, Faizal Yusof dengan Mat Over ja...
Layan jela mamat-mamat ni...
Pukul 2.30 terus gerak pi Ara Damansara sebab nak pi makan free...
Kat Surau Sri Ara ada buat open house...
Disebabkan pi lewat, so tinggal baki-baki jela..
Aku makan mee bandung dengan air oren...
Kenyang perut jugak la seketika...
Lepas tu aku, Syahid dengan Syuk naik moto pi Sunway Pyramid pulak...
Lama jugak la dok merayau kat Sunway ni...
Dalam pukul 5 baru balik...
Hantaq Syahid baik rumah dia sat pastu aku pon balik rumah aku la...(",)








2 comments: