Sunday, October 24, 2010

Majlis Bacaan Yassin

Tak sia-sia la aku aku balik kampung minggu ni...
Tujuaan sebenaq aku balik sebab nak pi melawat Fatihi yang eksiden hari tu...
Alhamdulillah, keadaan dia semakin baik...
Semoga dia cepat sembuh seperti sedia kala... 
Amin...
Semalam 24hb Oktober 2010, bersamaan 16 Zulkaedah 1432 rumah aku ada buat majlis bacaan Yassin...
Orang-orang yang berdekatan ja yang mai...
Lepas baca Yassin ada la makan-makan sikit...
Jangan salah niat pi baca Yassin nak makan sudah la...(",)
Benda apa yang kita buat mesti niat LILLAHITA'LA...
Insyallah dapat ganjaran dari Allah...
Nak cerita bab makan pulak...
Selalunya ketupat orang buat waktu bila?..
Mestila bila hari raya kan...
Tapi semalam tak raya pon ada ketupat jugak...
Selain ketupat ada bihun sup, nasi himpit dan etc...
Aku pon tak makan banyak...
Al maklumlah tank tak besaq...(",)
Wassalam...













No comments:

Post a Comment